Doorgaan naar hoofdinhoud subline-curl

Vliegende Speeldoos

Jeugdtheatergroep De Vliegende Speeldoos speelt samen met met grote groepen kinderen musicals over Bijbelverhalen. Op unieke wijze studeren ze in één dag met kinderen van 4 tot en met 12 jaar een musical in. Minimaal 50 tot maximaal 120 kinderen spelen mee. Kosten voor bezoekers: Volwassenen 2,50 kinderen gratis

Vliegende Speeldoos

De voorstelling wordt gedragen door professionele acteurs, zangers en dansers. Samen met de kinderen zorgen zij aan het einde van de dag voor een fantastisch en stralend optreden. De Vliegende Speeldoos is opgericht in 1993. Het doel is helder: de kinderen een leuke dag geven en laten stralen als sterren op het podium. En hen een onvergetelijke dag en boodschap meegeven.

Vraag een concert aan

Eerst meer informatie of overleg over de mogelijkheden? Stuurt u dan een mail naar info@zingenindekerk.nl

Review:

Startzondag 2 oktober  Musical Esther  “De Vliegende Speeldoos”

Het dak ging eraf zondagavond 2 oktober in het dorpshuis in Woudsend.

Nadat we het twee keer moesten uitstellen vanwege corona kon het feest nu doorgaan. Maar liefst 70 kinderen gaven zich op voor deze dag. De samenwerking met scholen en kerk, het samen inzetten voor het goede doel. Wat was het een geweldige dag. Jeugdtheatergroep De Vliegende Speeldoos studeerde op unieke en speelse wijze in één dag de musical Esther in. Met veel bewondering hebben we ervaren hoe goed ze daarin zijn.

Overal blije gezichten en enthousiasme.

De kinderen speelden de hoofdrol speelden. Een hele groep vrijwilligers zette zich in om alles logistiek en organisatorisch te ondersteunen.  De “mienskip” op haar best. De samenwerking met Kerk in Actie was heel plezierig en het was duidelijk wat er over en weer werd verwacht.

Vraag Vliegende Speeldoos aan in uw kerk

Wilt u Vliegende Speeldoos ontvangen in uw kerk?
Zingen in de Kerk organiseert samen met kerken concerten, sprekers en andere events.

Komende evenementen

van Vliegende Speeldoos